امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال محموله کمک های بشر دوستانه شرکت سیمان صوفیان به مناطق زلزله زده خوی

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی اقلامی به مناطق زلزله زده خوی ارسال کرد.
سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه ارسال کمک های بشر دوستانه به مناطق زلزله زده خوی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه  اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی سازمان، به عنوان مسئولیت شرکت در قبال جامعه، افراد انسانی و محیطی است که سازمان در آن جامعه فعال است و این مسئولیت از ملاحظات اقتصادی فراتر می رود.  شرکتها همانند اعضای جامعه و شهروندان جامعه به این درک رسیده اند که آنها توسط جامعه به وجود می آیند و قوانین خود را از جامعه ای می گیرند که در آن فعالیت می کنند. آنها باید نقش، محدوده و هدفشان را در کنار درک کامل تأثیرات و مسئولیتهای اجتماعی مرتبط سازند.
دلفکار افزود: براساس تدابیر و تصمیمات متخذه در این شرکت به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان خوی مقرر شد محموله کمک های انسان دوستانه شرکت شامل : ظروف فوم درب دار 100.000 ، قاشق یکبار مصرف 100.000، لیوان کاغذی 100.000، گوشت منجمد 1000 کیلو ( 1 تن ) و برنج 5.000 کیلو ( 5 تن )  و …  ارسال شد و همچنین جهت ارسال کمک های نقدی از طرف همکاران و شرکت اقدامات لازم انجام شده است.
دلفکار ابراز امیدواری کرد با همت جمعی، همدلی، هم افزایی و اتحاد مردم و مسئولان باید شرایطی فراهم شود تا در امداد رسانی و خدمات دهی به مردم زلزله زده  بتوانیم اقدامات و گام های موثری برداریم.