امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با کسب تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت سیمان صوفیان افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، سعید دلفکار مدیر عامل این شرکت  موفق به دریافت تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت شد.

گفتنی است هفتمین همایش ملی کیفیت، روز سه شنبه، هفتم شهریورماه با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیند‌های سازمانی و شناسایی واحد‌های پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو و سازمان مدیریت صنعتی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه این همایش گفت: «همایش کیفیت» ابزاری برای اندازه گیری شاخص های مرغوبیت یک محصول و ایجاد بستری برای تبادل اندیشه و ارائه راهکار علمی و کاربردی به جهت توسعه و ارتقاء استاندارد کیفیت محصولات وخدمات و نمادی برای ارج نهادن به زحمات کارکنان و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت یک  واحد تولیدی است .

دلفکار با خاطر نشان ساختن اینکه تعالی شرکت وابسته به اعتماد متقابل شركت با مشتريان و ذينفعان است افزود:کیفیت باید سرلوحه کارهای تولید قرار داده شود و اصلی ترین شاخص رضایت مشتریان داشتن کیفیت بالا است.

وی تصریح کرد: ارجحيت ذینفعان را اصلي ترين تعهد و وظیفه خود مي دانيم و تلاشمان براین است که با افزايش رضایت مشتریان از طریق اهمیت دادن به نظرات مشتری و وفادار سازی آنها، رعایت حقوق سایر ذینفعان (سهامداران، کارکنان، جامعه و تامین کنندگان)، دامنه فروش محصولات شركت در بازارهاي داخلی و خارجی افزایش یابد .

در پایان، دلفکار کسب چنین موفقیت ها را نتیجه کار تیمی، همدلی، تلاش و کوشش شبانه روزی دانسته و از  تمامی همکاران خود در شرکت سیمان صوفیان تشکر و قدردانی نمود.