امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمدید گواهینامه ۱۷۰۲۵ در شرکت سیمان صوفیان بر اساس ویرایش جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، استاندارد 17025 آزمایشگاه در شرکت سیمان صوفیان از سوی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران مورد ممیزی قرار گرفته و ضمن تمدید و به آخرین ورژن ارتقاء یافت.

سعید دلفکار، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان  با اشاره به ارزش و اعتبار این گواهینامه ها گفت: رمز موفقیت هر سازماني در آینده نگری، بكارگيري دانش و خلاقیت ها و ارتقای کیفیت خدمات و سطح عملكرد هست که این شرکت از سال1393 موفق به دریافت گواهی 17025 شده  و اينك تمدید این گواهی با ویرایش جدید قابل تقدير است.

دلفکار افزود: شرکت سیمان صوفیان همه استانداردها را بعنوان الگوی خود قرار داده و در چارچوب این استانداردها فعالیت می کند و در استقرار استاندارهای بین المللی از شرکت های پیشرو بوده و بدون شک این شرکت با استقرار ویرایش جدید گواهی 17025 و پیاده سازی مفاهیم عمیقی همچون مدیریت ریسکهای کسب و کار، مدیریت دانش سازمانی، مدیریت تغییر و درک نیازها و انتظارات ذینفعان گامی بلند در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در آینده شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در پایان از زحمات تمامی همکاران و به ویژه همکاران واحد آزمایشگاه و کیفیت جامع  شرکت تشکر و قدردانی کرد.