امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با مدیر کل محیط زیست استان

دیدار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با مدیر کل محیط زیست استان

 به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، سعید دلفکار مدیر عامل این شرکت با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، شهنام اشتری دیدار و گفتگو کردند.   

سعید دلفکار، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شهنام اشتری به سمت مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، با تشریح وضعیت زیست محیطی شرکت، تلاش در جهت کاهش آلایندگی هاي مختلف را از مهم‌ترین دغدغه های این شرکت برشمرد و گفت: فرآیند عملیات بهبود شرایط زیست محيطي، امسال هم در در دستور کار شرکت قرارگرفته و بر این اعتقادیم که باید یک توازن دقیق بین رشد و توسعه شرکت و حفظ محیط زیست به وجود بیاید که در این صورت در جهت توسعه پایدار گام برداشته ایم.

دلفکار افزود: ما در قبال نسل آینده نیز وظیفه داریم و باید به گونه ای از طبیعت بهره ببریم که جریان حیات و زندگی همچنان برای نسل های آینده نیز فراهم باشد.

در ادامه شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، با بیان این موضوع که اقدامات بسیار خوب این شرکت جای تقدیر دارد گفت: اداره محیط زیست استان آذربایجان شرقی طی چند سال اخیر تعامل بسیار خوب با صنایع استان داشته و امیدواریم همچنان این همکاری ها مابین شرکت سیمان صوفیان و این اداره ادامه یابد.