امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل گاز استان و هیئت همراه با مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، نادر کمالی؛ مدیر عامل گاز استان آذربایجان شرقی، نعمتی رئیس اداره گاز شبستر و تیموری رئیس اداره گاز صوفیان با سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به انرژی گفتگو و تبادل نظر کردند.
سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار ضمن خوشآمد گویی به میهمانان ارجمند با تشریح و تبیین افق و چشم انداز شرکت در سال پیش رو اظهار داشت: شرکت سیمان صوفیان، با توليد و عرضه  انواع سيمان خاکستری به عنوان يكي از شرکت های مهم توسعه و آباداني در شمال غرب كشور است که  تلاش می کند با بهره گیری از تکنولوژی روز و تولید مستمر محصول با کیفیت و اقتصادی در محیطی پاک و  ایمن با کاهش میزان آلاینده ها و بهبود انرژی مصرفی، منابع طبیعی را حفظ کند.
دلفکار افزود: با توجه به اعمال محدودیت برق در تابستان و محدودیت گاز در زمستان در سنوات گذشته مشکلات عدیده ای برای تولید و عرضه سیمان در شرکت ایجاد شد که بر این اساس تأمین مازوت نیز علاوه بر ایجاد مشکلات مالی باعت آلودگی محیط زیست شده ومسائل زیست محیطی را بدنبال دارد.
دلفکار ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت گاز گفت: که امید است شرکت گاز به جهت رفع موانع و مشکلات تولید مساعدت ویژه ای در فصول سرد سال  داشته باشد.  
در پایان این دیدار نادر کمالی؛ مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به پایش مستمر مصارف و فشار ورودی گاز ایستگاه‌ها در زمان‌های احتمال بروز بحران خاطرنشان ساخت: مصرف گاز خانگی در فصل سرد سال افزایش چشمگیری پیدا می کند و به بالای یک میلیارد متر مکعب می رسد و با اینکه تأمین گاز مشترکین خانگی دارای اولویت است و لیکن تأمین گاز صنایع نیز دارای اهمیت و حساسیت است لذا شرکت گاز استان تعامل لازم را با تمامی صنایع، بخصوص شرکت سیمان صوفیان خواهد داشت.