امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب سعید دلفکار به سمت مدیر عاملی شرکت سیمان صوفیان، از این شرکت بازدید کردند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب سعید دلفکار به سمت مدیر عاملی شرکت سیمان صوفیان، از این شرکت بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه طی بازدید از شرکت سیمان صوفیان انتصاب ایشان را تبریک گفته و دیدار و گفتگو کردند.

سعید دلفکار مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار ضمن خوشآمد گویی و تبریک سال نو با ارائه گزارش عملكرد شركت، برنامه هاي آتي اين شركت را تشريح كرد.

دلفکار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر شعار سال ” تولید؛دانش بنیان و اشتغال آفرین” گفت: قوی ترین پتانسیل شرکت سیمان صوفیان، وجود منابع انسانی کارآمد و متخصص است که امیدواریم با برنامه اهداف و استراتژی های در نظر گرفته شده بتوانیم انواع محصولات شرکت را توسعه داده و راندمان شرکت را بالا ببریم.

وی افزود: ما بر ثبات کيفيت محصول تأکيد مي ورزيم و همچنین براي اجراي مأموريت و رسيدن به چشم انداز خود قوانين زيست محيطي را رعايت مي کنيم و مصمم هستیم که با حسن تدبیر و همکاری و همدلی همکاران زحمتکش به يک شرکت نوآور و سرآمد تبدیل شده و به تفکر استراتژيک با سودآوري مناسب برسیم.

پرنیان رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: بکار گیری مدیر جوان و انقلابی، تلاش و جدیت در تولید را بالا برده و به یقین این انتخاب سرآغاز راهی پر امید و نوید بخش نشاطی وافر در استان خواهد بود.

پرنیان با خاطر نشان ساختن اینکه شرکت سیمان صوفیان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده سیمان در شمالغرب کشور و یکی از واحد های شاخص صنعتی و معدنی استان به شمار می رود اظهار داشت: ماهم در کنار تمامی واحد های تولیدی و این شرکت هستیم و در جهت رفع موانع و مشکلات تولیدی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .