امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد 55 درصدی درآمد فروش محصولات و بهبود عملکرد شرکت سیمان صوفیان

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان و بر اساس گزارش 11 ماهه منتهی به بهمن ماه 1402 این شرکت حدود 1700 میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به ثبت رساند.
سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در ارتباط با گزارش 11 ماهه گفت: تعالی و کیفیت، روح و جان تمامی فعالیتها در این شرکت بوده و اثر بخشی و بهبود مستمر در همه امور، مطلوب همیشگی ماست و ما خود را در قبال مشتریان مسئول و پاسخگو مي دانيم.
دلفکار تصریح کرد: افزایش راندمان فروش محصولات سیمان صوفیان در راستای منویات مقام معظم رهبری و اقدام عملی به شعار سال و در راستای سیاست گذاری های هلدینگ سیمان تأمین و شستا بوده  که در نهایت این شرکت توانست در مدت 11 ماهه سال 1402 حدود 1700 میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود بدست آورد که در مدت مشابه سال قبل این رقم حدود 1094 میلیارد تومان بود که رشد 55 درصدی را نشان می دهد.
دلفکار بر شیوه های نوین بازاریابی و مشتری مداری اشاره کرده و افزود: این مهم اتفاق نمی افتاد مگر با همراهی همه جانبه همکاران زحمتکش در کلیه قسمت ها و روسا، سرپرستان و مدیران شرکت که هر کدام نقش حائز اهمیتی در این راستا داشته اند و سمبل بسیار خوبی از استقرار استراتژی ” اقدام و عمل” در سال ”  مهار تورم و جهش تولید ” را بوجود آورده اند. که جای تقدیر و تشکر دارد.
دلفکاردر پایان اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند رحمان همه ما درقالب یک تیم واحد و در راستای منافع شرکت و افزایش فروش محصولات، حذف یا کنترل هزینه های زائد و غیر ضروری تلاش نموده و با بهبود مستمر فرآيندهاي سازماني به اهداف تعیین شده دست خواهیم یافت که رشد و شکوفایی شرکت مایه بهره مندی همه ذینفعان خواهد بود.