امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند مثبت شرکت سیمان صوفیان با افزایش 144 % سود خالص در سه ماه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل

روند مثبت شرکت سیمان صوفیان با افزایش 144 % سود خالص  در سه ماه نخست  سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان،این شرکت  با عملکرد مناسب در تولید و فروش محصولات، توانست با رشد 144% سود خالص و 84 % درآمد حاصل از فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل  در سه ماهه نخست سال 1401 را کسب کند.

÷

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، در  این رابطه گفت: این شرکت به منظور ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، مجدانه رشد و تعالی سازمانی را سرلوحه خود قرار داده است، به طوری که ارائه بهترین راندمان، برترین کیفیت محصول و بازده مالی خوب در سالجاری، مؤید چنین اعتقادی در این سازمان است .
دلفکار تصریح کرد: شرکت سیمان صوفیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و اعمال سیستم‌های مدیریتی نوین، مدیریت هزینه ها، کنترل نقدینگی و مراقبت مستمر از سیستم مدیریت بازار، توانست رشد 144% سود خالص و 84% درآمد حاصل از فروش در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را بدست بیاورد.
دلفکار با خاطر نشان ساختن قابلیت ها و انعطاف در تولید انواع محصولات افزود: این شرکت با کامل نمودن سبد محصولات خود از جمله سیمان مرکب( سیمان سبز ) و… و تنوع بخشیدن به محصولات و همچنین رعایت استانداردهای سیمان موجب افزایش فروش محصولات تولیدی خود شده و رضایت مندی مشتریان را بدنبال داشته است.
دلفکار افزود: سیمان به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه ای در تامین زیرساخت های اقتصادی کشور، نهاده‌ای استراتژیک محسوب می شود و امکان ارز آوری بالایی دارد و چنانچه حساسیت و سیاست گذاری مناسب در این صنعت، انجام شود این صنعت قابلیت های بسیار بالایی در تأثیرگذاری بر میزان صادرات غیرنفتی دارد.
دلفکار در پایان اظهار امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و همیاری و همدلی همکاران و با استفاده از استراتژی‌های مهم شرکت شامل: بالاترین راندمان تولید، محصول با کیفیت و افزایش بازده مالی  بتوانیم به تمامی استراتژی ها و اهداف سازمان دست یابیم.