امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با رئیس دانشگاه صنعتی سهند

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، به منظور توسعه همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و فناوری در جهت تقویت هر چه بیشتر ارتباط صنعت با دانشگاه و با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در موضوعات مرتبط،  نشست مشترکی مابین سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان و فاتحی فر رئیس دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار با تأکید به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: با توجه به رشد لحظه‌ای تکنولوژی و رقابت شدید در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، برخورداری از دانش روز و دستیابی به روش‌های نوین بهترین راه‌حل برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه تکنولوژی است بنابراین استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه با توجه به بروز بودن دانش می‌تواند بسیاری از مشکلات بخش صنعت را مرتفع سازد.

دلفکار تصریح کرد: ما در تولید محصولات جدید( سیمان سبز) و راه های کاهش هزینه تولید و ایجاد نیروگاه برق و یا هر نوع تعاملی با دانشگاه که منجر به کاهش انرژی، افزایش راندمان تولید و کیفیت محصول شود استقبال می کنیم.

در این نشست دکتر فاتحی‌فر رئیس دانشگاه سهند نیز از برگزاری کارگاه های آموزشی برای پرسنل آن شرکت و استفاده از سایر ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی سهند اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان و هیأت همراه از پژوهشکده های پلیمر، نفت، گاز و مراکز تحقیقاتی بازدید به عمل آوردند.